WhatsApp met één van onze specialisten
06 51055789
Bel met één van onze specialisten
*tot 18:00 telefonisch bereikbaar
085 016 3262
Mail naar ons:
info@chairupmeubels.nl
- Binnen hoeveel dagen wordt mijn bestelling bezorgd?
- Ruimte voor veelgestelde vragen
- Ruimte voor veelgestelde vragen
- Ruimte voor veelgestelde vragen
- Ruimte voor veelgestelde vragen
- Binnen hoeveel dagen wordt mijn bestelling bezorgd?
- Ruimte voor veelgestelde vragen
- Ruimte voor veelgestelde vragen
- Ruimte voor veelgestelde vragen
- Ruimte voor veelgestelde vragen
- Binnen hoeveel dagen wordt mijn bestelling bezorgd?
- Ruimte voor veelgestelde vragen
- Ruimte voor veelgestelde vragen
- Ruimte voor veelgestelde vragen
- Ruimte voor veelgestelde vragen
Betaling
Wanneer je de bestelling in de webwinkel hebt afgerond, krijg je de vraag om online de betaling via iDEAL af te ronden. Na ontvangst van de betaling ontvang je een bevestiging van jouw bestelling per e-mail.
Je kunt vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw aankopen doen via onze webshop. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan jouw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ING, Rabobank of SNS Bank dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.
De daadwerkelijke betaling vindt plaats in een beveiligde omgeving, zodat jouw gegevens niet openbaar toegankelijk zijn.
Betalen met PayPal is mogelijk via de webshop, In de fysieke winkel is dit niet overal mogelijk, vraag eerst of dit mogelijk is voordat je langs komt.
Bestelling
Nadat je een bestelling online geplaatst hebt, ontvang je een bevestiging via e-mail. Wij zorgen ervoor dat jouw gegevens veilig bij ons aankomt. Wij nemen contact met je op over de levering van het gekozen product. Als je gekozen hebt voor afhalen in de winkel dan ontvangt je daarna bericht van onze winkel. Als je kiest voor bezorgen dan nemen wij contact met je op over het gekozen artikel of het op voorraad is.
Ja zeker kun je winkelen in onze online winkel. Bijna het gehele assortiment kun je hierop vinden. Indien je een artikel in een andere uitvoering, kleur of materiaalsoort wenst dan kun je het beste ons een mailtje sturen met de gewenste aanpassing!
Als het product niet voldoet aan jouw eis en je wilt graag het product retourneren, dan kun je het retourformulier invullen en zullen wij hem in behandeling nemen. De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor je eigen rekening.
Bij de producten staat een indicatie van de levertijd aangegeven. Deze artikelen kun je na je online bestelling zelf ophalen in ons magazijn indien je dat heeft aangevinkt tijdens het afrekenen (ophalen in de winkel die het artikel op voorraad heeft of laten bezorgen en dan moet je rekening houden met een levertijd van 1 week. Als de artikelen niet op voorraad zijn bij onze winkels dan worden deze op bestelling geproduceerd bij onze leveranciers wereldwijd. De levertijd is enigszins afhankelijk van de desbetreffende leverancier, wij nemen contact met je opnemen over de exacte levertijd.
Er is geen minimale orderbedrag (exclusief transportkosten).
Artikelen kunnen alleen geretourneerd worden als deze nog in originele staat zijn. De artikelen mogen alleen geretourneerd worden in de winkel van herkomst. De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor je eigen rekening.
Bij het plaatsen van een bestelling, kun je contact met ons opnemen voor eventueel vragen over de bestelling.
Bezorging
Chair Up bezorgt de artikelen bij je thuis, hiervoor worden wel transportkosten in rekening gebracht. Zie ook de vraag over de transportkosten. Onder bezorgen wordt verstaan: het leveren van de goederen in een ruimte direct bij binnenkomst. Eventueel andere bezorgwensen kunnen altijd worden voorgelegd in het notitie sectie tijdens het bestellen van een product.
Bij Chair Up begrijpen wij dat je snel jouw huis wilt inrichten, liever vandaag dan morgen. Wij zorgen ervoor dat veel van onze meubelen uit voorraad leverbaar zijn. Onze prijzen zijn gebaseerd op direct meenemen of zelf ophalen. Controleer of de meubels door deuren en trappen passen voor je een bestelling plaatst. Als de meubels niet door de deur of het trappenhuis passen, kunnen eventueel extra kosten in rekening worden gebracht. Let op! Je dient zelf een ladderlift te huren mocht dat nodig zijn.
Klachten
Chair Up staat voor de kwaliteit van haar meubelen. Heb je ondanks onze goede zorgen toch een klacht over de aangekochte meubelen, dan kun je deze goed omschreven, voorzien van foto’s, via ons mail adres info@chairupmeubels.nl, dan nemen wij wij zo snel mogelijk contact met je op.
Chair Up heeft een klantenservice, wij hebben een Whatsapp klantenservice die je 24/7 kunt bereiken via dit nummer 0651055789. Ook hebben wij een bel klantenservice die je kunt bereiken via dit nummer: 085 016 3262.
Kijk eerst in de Spambox van jouw mail, als die daar niet in zit stuur ons een bericht via de klantenservice wij nemen dan zo spoedig mogelijk contant met jou op.
Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- onredelijk gebruik
- aanpassingen aan het product
- gebruik voor commerciële doeleinden
- gevolg door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik
- onjuiste opslag of onderhoud door koper of door derden
- door professioneel gebruik
- het werken van hout (meer informatie hierover bij punt 4.)
- krom trekken van hout
- Geen garantie op het werken van het hout
Gezien het gaat om houten meubelen, willen wij u erop wijzen dat het hout kan gaan werken. In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen. Dit trekt weer weg als de luchtvochtigheid weer toeneemt. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Wij geven geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout.